در حال بارگذاری...

Active ISO Manager 24.0.0 ویرایش و مدیریت فایل ISO

نرم افزار ویندوز / ابزار سی دی Capitalist 21625 21 دی 1402
Active ISO Manager Active ISO Manager نرم‌افزاری با کاربری آسان جهت ساخت ، ویرایش و رایت فایل‌ های ایمیج CD/DVD-ROM ISO مطابق با استاندارد ISO 9660 / Joliet می‌باشد. شما می‌توانید از هر CD/DVD-ROM موجود یا از مجموعه‌ای از فایل‌ها و فولدرهای خود، فایل ایمیج ISO تهیه کنید. در برنامه Active ISO Manager پارامترهای خط فرمان به طور خودکار جهت فرآیند  نوشتن/رایت  پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، Active ISO Manager به شما اجازه‌ی استخراج فایل‌ها از فایل ISO و همچنین ویرایش محتوا و مجددا جمع‌آوری اطلاعات در فایل ISO داده خواهد شد.
همچنین جهت ساده‌سازی و خودکار کردن فرآیند ساخت فایل ISO، تمام پارامترهایی که شما وارد کردید به عنوان تنظیمات کاربر ذخیره خواهد شد و دفعات بعدی که نرم‌افزار باز شود، همان تنظیمات قبلی در کادر محاوره‌ای ظاهر خواهد شد.
ویژگی‌های نرم‌افزار Active ISO Manager
  • ساخت فایل ISO از CD-ROM یا DVD-ROM
  • ساخت فایل ISO از مجموعه‌ای از فایل‌ها و فولدرها
  • استخراج فایل‌ها از یک ایمیج ISO (باز کردن فایل ISO)
  • ویرایش فایل ISO
  • رایت فایل ISO بر روی CD-R, DVD-R, DVD+R, CD-RW, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RW DL (Dual Layer), HD DVD و Blu-Ray Disc

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11