در حال بارگذاری...

Modern CSV 2.0.4 Win/Mac/Linux + Portable ویرایش فایل با فرمت CSV

نرم افزار ویندوز TRACKER 32020 15 مهر 1402
Modern CSV Modern CSV نرم افزاری برای ویرایش فایل با پسوند یا فرمت CSV است که تقریباً می تواند هرکاری را که می خواهید با این فایل ها انجام دهد. برنامه Modern CSV دقیقاً برای همین هدف طراحی شده است. مجموعه ای از گزینه ها، تنظیمات و قابلیت ها در برنامه گنجانده شده است و در عین حال سریع و ساده است. با درنظر گرفتن این قابلیت ها می توان گفت که برنامه ای به این کوچکی می تواند کارهای زیادی با فایل های CSV انجام دهد. زیرا نرم افزار Modern CSV به خوبی طراحی و تنظیم شده است. این نرم افزار در مرحله توسعه فعلی خود کاملاً بهبود یافته است و هیچ ایراد یا باگی ندارد. یعنی هیچ مشکل عملکردی حین کار با نرم افزار وجود ندارد و ویرایش فایل های CSV به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. مدیریت فایل های چندگانه نیز ساده و کارآمد است. حتی می توانید پوشه ها را داخل برنامه Modern CSV وارد کنید. بقیه کارها را خود برنامه انجام می دهد. با واردکردن مسیر، برنامه همه فایل ها را وارد می کند و در دسترس کاربر قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • به روی دکمه Enter License کلیک کنید.
  • فایل xf_license.lic را داخل پنجره فعال سازی نرم افزار کشیده و رها کنید و روی دکمه Submit کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11