در حال بارگذاری...

TLex Suite 2020 v12.1.0.2779 ساخت دیکشنری و لغت نامه

نرم افزار ویندوز / فرهنگ لغت SalaR 21056 14 خرداد 1399
TLex Suite TLex Suite نرم افزاری کاربردی به منظور سازماندهی اطلاعاتی مانند لغت نامه ها و لیست اصطلاحات طراحی شده است. برنامه TLex در واقع یک پکیج نرم افزاری کاملی بوده که به ناشران دیکشنری ، مترجمان حرفه ای و اصطلاح شناسان  در ایجاد کلمات ، عبارت ها و لیست اصطلاحات کمک می کند. TLex دارای چهار بخش اصلی شامل TLex،  tlCorpus ، tlTerm و TlReader بوده که در ایجاد لیست اصطلاحات و جمع آوری لغت نامه های عمومی یا تخصصی برای اهداف شخصی یا آموزشی به کاربران کمک می کند.
از دیگر ویژگی های برنامه TLex می توان به سیستم یکپارچه Corpus Query ، نمایش آنی ، قابلیت سفارشی سازی کامل ، سیستم طرح بندی پیشرفته ، رفرنس دهی هوشمند همراه با پایش و به روز رسانی هوشمند ، واژگون سازی خودکار مدخل ، شماره بندی و مرتب سازی خودکار ، قابلیت ایجاد خروجی با فرمت MS Word و سیستم حروف چینی (مانند InDesign ،  Quark و  XPP) ، پشتیبانی از قابلیت چند کاربری برای تیم های مدیریت ، پشتیبانی از استاندارهای صنعتی مانند XML  و  Unicode و ... اشاره کرد. از این برنامه می توان برای تمامی زبان ها و انواع مختلف دیکشنری ها استفاده کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 137 مگابايت به همراه Patch
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین ابزار ترجمه متون و دیکشنری

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10