در حال بارگذاری...

Motiva Colimo 1.8 تغییر نور و Texture بدون نیاز به رندر

Motiva Colimo
Motiva Colimo  نرم افزار کاربردی که توسط آن میتوانید بعد از رندر توسط Vray، نورها، texture ها و ... را بدون اینکه مجدد رندر کنید، تغییر دهید .
شرکت اسپانیایی Motiva که توسعه موتور رندرینگ Thea را برای 3ds Max به عهده گرفته است، نسخه جدید از Colimo را معرفی نمود. این برنامه یک وظیفه ساده به عهده دارد. تغییرات بعد از رندر، بدون صرف زمان مجدد برای رندر. شما میتوانید با استفاده از Colimo بعد از اینکه رندرتان تمام شد، نورها و متریال های را تغییر دهید. لازم به ذکر است که این کار به صورت realtime انجام خواهد شد. Colimo همچنین از تصاویر رندر شده توسط Mental Ray و Thea Render نیز پشتیبانی میکند و همچنین از نرم افزار Modo نیز به صورت کامل استفاده خواهد کرد. اما با توجه به مصرف بسیار زیاد VRay در ایران، این خبر از همه مهمتر برای Vray کاران خواهد بود.

این نرم افزار از صحنه سه بعدی شما، اطلاعات لازم را بدست آورده و بعد از اینکه شما تصویر خود را رندر کردید، میتوانید بدون صرف وقت متریال ها و نورها را تغییر دهید. تصور کنید، یک صحنه دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی را رندر کرده اید و ساعتها وقت صرف رندر آن شده است. حال بدون اینکه لازم باشد دوباره رندر کنید، در همان لحظه میتوانید متریال ها را تغییر دهید. شما میتواند نمای ساختمان را با یک material دیگر رندر کنید، سنگ ها ، سنگفرش ها، چوب ها و .... را به راحتی تغییر دهید و بدون صرف زمان برای رندرینگ مجدد صحنه، با همان کیفیت تصویر اصلی خروجی داشته باشید.
نکته مهم اینجاست که Colimo میتواند خصوصیات انعکاسی و شکست نور را هم تغییر دهد. این بدان معناست که اگر متریال های بازتابی مانند آینه ، فلزات و ... و همینطور متریال های شفاف با ضریب شکست نور متفاوت داشته باشید مانند شیشه ، آب و ...، بعد از تغییر نور و متریال ، بدرستی عمل خواهند کرد و انعکاس ها و بازگشت های نور با متریال و نور جدید محاسبه خواهد شد.
اما کار به اینجا ختم نخواهد شد. Colimo افکت های زیادی را هم میتواند بروی تصویر رندر شده شما قرار دهد.حتی متواند از تصویر رندر شده شما یک تصویر stereoscopic تهیه کند. مطمئن باشید که از دست دادن Colimo برای شما بسیار گران خواهد شد. شما برای استفاده از Colimo به یک کارت گرافیک کاملا معمولی احتیاج دارید زیرا colimo تقریبا با تمام کارت های گرافیک کار میکند. نکته جالب اینجاست که شما میتوانید تصویر خود را رندر کنید، سپس در حضور مشتری و به سلیقه وی، بدون نیاز به رندر مجدد در همان لحظه، متریال ها و نورهای را تغییر دهید تا به خواسته مشتری برسید. توجه کنید که چه ایده هایی را میتوانید توسط Colimo پیاده سازی کنید.
  •  توضیحات برگرفته شده از سایت مازستا

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Supported Operating Systems :
  • Latest DirectX 9.0.C
  • Microsoft Framework 3.5
  • C++ Runtime Libraries
  • Screen with minimum resolution of 1280 pixels (width)

Pixel Shader 3.0 compatible graphics card:
  • Nvidia GeForce 6200 or newer (Year 2005)
  • ATI/AMD X1300 or newer (Year 2006)