در حال بارگذاری...

SpeedTree Modeler 9.5.2 Cinema Edition ساخت درختان سه بعدی

SpeedTree Modeler Cinema SpeedTree Modeler Cinema زمانی که یک فیلم را مشاهده میکنیم، عموما به دنبال نمونه کارها و پروژه های آنها هستیم تا به قدرت آن نرم افزار پی ببریم. نرم افزار SpeedTree نیز از آن دسته نرم افزارهایی است که رزومه بسیار قوی در کارنامه خود دارد. فیلم های چون Avatar ,Harry Potter ,King Kong و ده ها فیلم از قدرت این پلاگین برای ساخت درختان و گیاهان استفاده کرده اند. روش منحصر به فرد این نرم افزار برای ساخت درختان شما را قادر می سازد که به سادگی اقدام به تولید گیاهان و درختان در پروژه های خود بکنید.
خروجی این برنامه تا حد بسیار زیادی واقع گرایانه بوده و مدلهای تولیدی توسط این برنامه کاملا در اختیار کاربر می باشد. کاربران میتوانند مدلهای را ویرایش کنند و یا در معرض نیروهای طبیعی مانند باد و ... قرار دهند. تمامی درختان در زمان تولید دارای UV بوده و شما میتوانید به راحتی Texture برگ وتنه و ... را تغییر دهید. خروجی این برنامه به فرمت های OBJ و FBX بوده و شما قادر خواهید بود در تمامی نرم افزارهای مدلسازی و رندرینگ از آن استفاده نمایید. این برنامه دارای یک قسمت به نام SPeedTree Modelr می باشد که شما را قادر می سازد که مدلهای درختان و گیاان را بر اساس نیازتان تغییر دهید که در نوع خود یک مدل ساز بی نظیر با امکانات بسیار قدرتمند است.

شما قادر خواهید بود با قلم نوری یا ماوس یا هر وسیله دیگر اقدام به ترسیم درختان نمایید. در این صورت با حرکت ماوس میتوانید شاخ و برگ درختان را ترسیم کنید. این قابلیت انحصاری را در زمان ترسیم درک خواهید کرد زیرا آنچنان قدرتی در اختیارتان میگذارد که میتوانید یک جنگل ایجاد کرده بدون اینکه هیچ دو درختی شبیه به هم باشند. امکان تغییر در مدلها توسط توابع خم کردن، پیچیدن و پخش کردن این توانایی را به شما می دهد که محیط خود را به سادگی تزیین و آرایش کنید. برای کسانی که در طراحی مدلهای آپارتمانی و صحنه های خارجی (Exterior Design) فعالیت دارند این یک موهبت بسیار بزرگ به حساب می آید.


شما میتوانید در محیط برنامه شبیه سازی باد و LOD را داشته باشید. همانطور که میدانید نمایش LOD در بازی های و صحنه های بسیار حجیم بسیار به کاهش حجم و فضای اشغال شده توسط رم کمک میکند.در صورتی که مدتی با این نرم افزار کار کنید، قید تمامی مدلسازهای درخت و گیاه را خواهید زد، زیرا آنقدر این نرم افزار قدرت و سرعت دارد که شما را از کار با دیگر نرم افزارهای و پلاگین ها منصرف نماید.

پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز در نسخه های 32 و 64 بیتی، مدلسازی مرحله ای و تصادفی، امکان خرید درختان ساخته شده با کیفیت بالا از سایت سازنده، بخش سازنده محیط مانند سازنده جنگل، باغ، باغچه و ..، امکان نگارش خصوصیات جدید بر اساس نیازتان توسط SpeedTree SDK ، ایجاد خودکار LOD برای درختان و محیط، ساخت درختان Billboard برای استفاده در بازی های رایانه ای، بخش انحصاری ساخت مدلهای درخت برای بازی های سه بعدی و ...از خصوصیات این نرم افزار می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 1.36 گیگابايت به همراه کرک
نمونه کارهای انجام شده با نرم افزار
مشاهده در سایت سازنده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  •  Windows 7/8.1/10/11
  • SM 3.0 capable graphics card