در حال بارگذاری...

dupeGuru 3.7.1 پیدا کردن فایل های تکراری

نرم افزار ویندوز harc98 51253 30 مرداد 1392
Hardcoded Software dupeGuru
Hardcoded Software dupeGuru  ابزاری مفید و قدرتمند برای پیدا کردن فایل های تکراری بر روی سیستم می باشد.این برنامه با جستجو کامپیوتر بر اساس نام فایل ها و همچنین بر اساس محتویات فایل ها قادر به شناسایی دقیق فایل های تکرای درون سیستم می باشد.ویژگی های جستجو بر اساس نام فایل ها از یک الگوریتم منطق فازی پیروی می کند که می تواند فایل های تکراری همنام را حتی زمانیکه آن فایل ها دقیقا شبیه به یکدیگر نیستند پیدا کند. dupeGuru برنامه ای کارآمد می باشد که در چند دقیقه قادر به پیدا کردن فایل های تکراری شما به لطف الگوریتم منطق فازی برنامه می باشد. dupeGuru قابل سفارشی سازی می باشد شما میتوانید با تغییراتی در روش جستجو موتور برنامه دقیقا فایل های تکراری را که شما می خواهید پیدا کند. dupeGuru برنامه ای امن در این زمینه می باشد. موتور جستجو این برنامه طوری طراحی شده است که باعث آسودگی خاطر شما می شود و از پاک شدن فایلی که شما نمی خواهدی پاک شود جلوگیری می نماید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )