در حال بارگذاری...

FontExplorer X Pro 3.5.5 Win / 7.3.0 Mac نمایش و مرتب سازی فونت

نرم افزار ویندوز SalaR 9763 27 دی 1399
FontExplorer X FontExplorer X نرم افزار کاربردی به منظور نمایش و مرتب سازی فونت های نصب شده بر روی سیستم طراحی شده است. این برنامه دارای طرح زیبا و هوشمندانه ای بوده که امکان اسکن رایانه جهت نمایش فونت های نصب شده را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های برنامه FontExplorer X این است که می توان نتایج را بر اساس پسوند فایل ها (OTF، PFM، TTF، TTC) دسته بندی و فیلتر کرد. با استفاده از این برنامه می توان پیش نمایش هر فونت را مشاهده کرد ، اندازه و رنگ متن را به دلخواه تغییر داد و فونت یا مجموعه ای از فونت ها را فعال یا غیر فعال کرد. یکی از ویژگی های قابل توجه این برنامه ، گردآوری اطلاعات دقیق درباره هر فونت مانند نام ، فرمت ، مسیر ، نسخه ، حق تکثیر ، لایسنس ، رتبه ، برچسب ، نظرات و دیگر اطلاعات مربوط به هر فونت می باشد.
از دیگر ویژگی های برنامه FontExplorer X امکان خروجی اطلاعات با فرمت های BMP، GIF، JPG، PDF، ZIP و دیگر فرمت ها ، پاکسازی ریجستری جهت حذف فونت های نامعتبر ، به روز رسانی اطلاعات ، حذف فونت های از دست رفته از پایگاه داده و انجام عملیات جستجو می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 107 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه Mac
دانلود با حجم 217 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.13 or later (Apple Silicon or Intel Core processor)