در حال بارگذاری...

reWASD 5.2.2.1757 تنظیم کلیدهای کنترلر Xbox در ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 47809 30 مهر 1399
reWASD reWASD نرم افزاری که برای کمک به بازنشانی و تنظیم مجدد کلیدهای کنترلر ایکس باکس الیت و تغییرشان به عملکردهای صفحه کلید ساخته شده زیرا کلیدهای دسته Xbox منحصربه فردند. بدین ترتیب می توانید تجربه بازی کردن را با پیکربندی دلخواه کنترلرهای Elite بهبود بخشید. اگر یک کنترلر Xbox One یا Xbox Elite دارید و آن را برای بازی کردن به کامپیوتر متصل می کنید، حتماً متوجه شده اید که گاهی به دلیل وجود محدودیت هایی در بازنشانی تنظیمات کلیدهای دسته ، مشکلاتی وجود دارد. یکی از راه حل های این مشکل، استفاده از نرم افزارهای طرف ثالث ویژه مانند برنامه reWASD است تا بتوانید کلیدهای کنترلر یا دسته را در زمانی اندک به عملکردهای خاص روی صفحه کلید تنظیم کنید.
پس از اجرای نرم افزار reWASD ، متوجه عنوان چندین بازی خواهید شد که در بالای صفحه نوشته شده است، یک گیم پد تصویری وسط برنامه قرار دارد، فهرستی در پایین تعبیه شده و فهرست کناری برای مدیریت حساب کاربری است. برنامه چندین پروفایل دارد که از قبل تعریف شده اند و هر کدام ویژه بازی خاصی هستند و همین کار با نرم افزار را راحت کرده است. در نتیجه می توانید از این برنامه برای بازی هایی مانند Paragon و Pocket Tanks و Rocket League و بسیاری بازی های دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید پروفایل مورد نظر خود را با کلیک روی کلید + بسازید و در صورت امکان، مسیر اجراپذیر و جلد بازی را تعیین کنید. پروفایلی که تازه ساخته شده است، در کنار چیدمان های موجود نشان داده خواهد شد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 31 مگابایت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10