در حال بارگذاری...

Safe Mode Launcher 1.1 دسترسی به حالت Safe Mode در ویندوز 10 و 11

نرم افزار ویندوز SalaR 11408 23 آذر 1400
Safe Mode Launcher Safe Mode Launcher نرم افزاری که توسط آن میتوانید حالت دسترسی به Safe Mode در ویندوز 10 و 11 را توسط کلید F8 فعال کنید. حالت Safe Mode یک گزینه بوت است که در آن سیستم عامل ویندوز در حالت تشخیصی (Diagnostic) شروع می شود. وقتی مشکل مهم در سیستم عامل وجود داشته باشد و عملکرد طبیعی ویندوز را با مشکل مواجه کند ، حالت Safe Mode  می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، حذف نرم افزار و نصب سخت نرم افزار یا درایورهای معیوب ، و حذف بدافزار تنها برخی از مواردی است که برای استفاده از آنها اغلب به حالت Safe Mode نیاز است. در حالت Safe mode ، ویندوز از صفحه نمایش VGA عمومی استفاده می کند ، به این معنی که احتمالاً فقط با 16 رنگ در وضوح پایین کار خواهید کرد.
بسته به نسخه ویندوزی که اجرا می کنید ، روش های مختلفی برای شروع ویندوز در حالت Safe Mode وجود دارد. راه عادی برای ورود به حالت ایمن ویندوز ، فشار دادن دکمه "F8" به هنگام بوت شدن سیستم عامل است ، اما حالت Safe Mode با کلید F8 در ویندوز 10 کار نمی کند زیرا منوی راه اندازی F8 به منظور بهبود زمان بوت سیستم حذف شد. می توانید کلید شروع F8 را دوباره با Safe Mode فعال کنید لطفاً توجه داشته باشید که: برندهای مختلف رایانه ای از F8 به یک روش استفاده نمی کنند ، به عنوان مثال لپ تاپ توشیبا از F12 استفاده می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 925 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار