در حال بارگذاری...

Proxima Photo Manager Pro 4.0.8 ویرایش و مدیریت عکس

Proxima Photo Manager Proxima Photo Manager نرم افزار کم حجم برای مدیریت عکس است که به شما امکان می دهد عکس های خود را به روشی سریع و آسان سازماندهی ، ویرایش و چاپ کنید. این نرم افزار دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها است که آن را به یک انتخاب عالی برای عکاسان آماتور و حرفه ای تبدیل می کند. Proxima Photo Manager دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی با آن کار کنید و از طیف گسترده ای از فرمت های عکس، از جمله JPEG، PNG، TIFF، RAW و غیره پشتیبانی می کند. کلمات کلیدی، رتبه‌بندی‌ها و توضیحات را به عکس‌های خود اختصاص دهید، سپس عکس مورد نیاز را در یک ثانیه از دیتابیس که ساخته شده انتخاب کنید.
- مرور پوشه‌ها و پیش‌نمایش تصاویر
نرم افزار لیست کلاسیک مینیاتوری برای تصاویر در یک پوشه را نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد پوشه‌ها را مرور کرده و تصاویر موجود در CD، DVD، دیسک‌های محلی، دیسک‌های قابل جابجایی یا درایوهای شبکه را پیش‌نمایش کنید. تصاویر را در حالت تمام صفحه پیش‌نمایش کنید یا یک نمایش اسلاید اجرا کنید.

- چاپ عکس‌ها
عکس‌های خود را یک تصویر در هر صفحه، یا چند تصویر در هر صفحه با طرح چیدمان بهینه، یا به عنوان یک صفحه تماس چاپ کنید. صفحات سربرگ و پاورقی را مطابق میل خود سفارشی و قالب‌بندی کنید.

- اسکن یا وارد کردن
تصاویر را از اسکنر یا دوربین دیجیتال وارد کنید.

- ویرایش تصاویر
سطوح، نوردهی، بازیابی، نور پرکننده، سیاه‌ها، تراز سفیدی، روشنایی یا کنتراست، رنگ و اشباع را تنظیم کنید، تراز رنگ را اصلاح کنید، نویز را حذف کنید و از فیلترهای ویرایشگر مانند تیزتر، تشخیص لبه و حتی نمایش تبدیل فوریه عکس انتخاب شده استفاده کنید. از تنظیمات Auto Color، Auto Levels و Auto Contrast استفاده کنید. عکس ویرایش شده را به یک فایل جدید در فرمت‌های تصویر مشترک ذخیره کنید. اصلاح قرمزی چشم.

- کلمات کلیدی، رتبه‌بندی‌ها و دسته‌ها
کلمات کلیدی، دسته‌ها، رتبه‌بندی‌ها و توضیحات را به عکس‌ها در نمای برچسب اختصاص دهید.

- آلبوم وب
می‌توانید تصاویر دلخواه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به عنوان آلبوم HTML برای اشتراک‌گذاری در اینترنت ذخیره کنید.

- جستجو در پایگاه داده
در نمای جستجوی DB، به دنبال تصاویر در پایگاه داده با کلمات کلیدی، رتبه‌بندی‌ها و دسته‌ها بگردید. تصاویر مورد نیاز را در یک ثانیه انتخاب کنید و نتایج را مدیریت کنید: پیش‌نمایش، ویرایش، چاپ یا کپی عکس‌ها.

- جستجو برای تصاویر در دیسک‌های محلی و درایوهای شبکه
در دیسک‌های محلی، CD یا DVD، درایوهای شبکه خود را برای تصاویر جستجو کنید و تمام تصاویر را در یک لیست ویژه برای کارهای بعدی خود قرار دهید.

- مدیریت عکس‌ها
مدیریت هر عکسی که در هر نمای برنامه نمایش داده می‌شود بسیار آسان است. می‌توانید فایل‌های تصویری یا کل پوشه‌های حاوی تصاویر را مرتب کنید، کپی کنید، حرکت دهید یا حذف کنید.

- ویژگی‌های EXIF
Photo Manager اطلاعات دقیقی را در مورد عکس انتخاب شده، از جمله ویژگی‌های EXIF و یادداشت‌های سازنده دوربین (Maker Notes) نمایش می‌دهد.

- پشتیبانی از فرمت RAW
با استفاده از افزونه‌های فرمت RAW Photo Manager، عکس‌های ایجاد شده در فرمت RAW را پیش‌نمایش می‌کند و می‌تواند تصاویر کامل را توسعه و ذخیره کند. لیست فرمت‌ها و دوربین‌های پشتیبانی شده RAW را ببینید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 20 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل‌های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11