در حال بارگذاری...

NaturalReader Pro 16.1.2 نرم افزار تبدیل متن به گفتار

نرم افزار ویندوز SalaR 50783 14 آذر 1398
NaturalReader NaturalReader نرم افزار قدرتمندی در زمینه تبدیل متن به گفتار بوده که ویژگی هایی از قبیل دارا بودن صداهای طبیعی ، امکان گوش دادن به ایمیل ها ، محتوای صفحات وب و هر نوع متنی را دارد. انعطاف پذیری و کاربرد ساده از جمله مزایای این برنامه بوده که کاربر با استفاده از آن به راحتی می تواند هر نوع متنی را انتخاب کرده و به فایل صوتی آن گوش فرا دهد. رابط کاربردی این برنامه ساده و کارآمد بوده و دارای امکاناتی از جمله قابلیت بازپخش می باشد. همچنین امکان کوچک و کمینه کردن این برنامه و استفاده از آن در حالت شناور نیز وجود دارد.
از دیگر ویژگی های برنامه NaturalReader می توان به امکان انتخاب صدای زن یا مرد اشاره کرد (لازم به ذکر است که فقط صداهای Microsoft در نسخه رایگان وجود دارند). برای شنیدن صدای خوانش متن از دو طریق می توان اقدام کرد، به طور ساده می توان متن مورد نظر را کپی و در محل خوانش قرار داد و یا یک فایل متنی با فرمت TXT یا RTF را باز کرد و یا اینکه با فشار دادن کلیدهای ترکیبی ، به خوانش هر متن برجسته بر روی صفحات وب ، ایمیل ها ، ارائه ها و یا هر نوع برنامه دیگری در رایانه گوش کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 75 مگابایت ( کرک شده )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
System Requirements
  • Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 and Windows 10
  • Processor: 500 Mhz
  • Memory: 64 MB (128 recommended);
  • Free Disk Space: 500MB