در حال بارگذاری...

Ubisoft Connect (Uplay) 151.2.0.11050 مدیریت بازی های شرکت یوبی سافت

نرم افزار ویندوز SalaR 195781 27 اسفند 1402
Ubisoft Uplay Uplay یوپلی یک نرم افزار قابل اعتماد که می تواند به شما در مرور عناوین بازی های Ubisoft ( یوبی سافت ) ، خریدن آنها ، دانلود آنها ، سازماندهی آنها به شما کمک کند و به شما به گفتگو با دوستان خود در محیط برنامه Uplay کمک کند. اگر شما یک گیمر هستید که به دنبال یک روش کارآمد برای به روز ماندن با آخرین اخبار بازی هستید ، برای خرید مطالب جدید ، خرید آن در رایانه خود ، یکپارچه کردن آن را با Uplay ساماندهی کنید. Uplay شبکه اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با دوستانی که از این برنامه استفاده می کنند در تماس باشید. از جمله ویژگی های اجتماعی که می توان از آن استفاده کرد ، می توانید پیام فوری و چت صوتی برقرار کنید و امکان برقراری ارتباط هنگام انجام بازی های مورد علاقه خود را فراهم کنید.
پنجره اصلی برنامه یوپلی شامل چهار دسته اصلی است که به شما امکان دسترسی به آخرین اخبار مربوط به نسخه های Ubisoft ، کتابخانه بازی شما ، بخش Ubi 30 را می دهد که عناوین رایگان ماهانه را تا پایان سال و فروشگاه را به شما ارائه می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 212 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10