در حال بارگذاری...

UsbFix 11.021 بررسی و ویروس کشی حافظه USB

نرم افزار ویندوز SalaR 420990 1 مهر 1400
UsbFix UsbFix یک ابزار ویروس کشی رایگان است که به شما کمک میکند تا حافظه ی USB آلوده شده و یا هر دستگاهی که از طریق USB متصل میشود مانند هارد خارجی، گوشی تلفن، تلفن هوشمند، دوربین دیجیتالی را بررسی و ویروس کشی نمایید. مزیت استفاده از UsbFix ، پشتیبانی عالی و ویژگی های مهم آن است . از مشهورترین ویروس ها Conficker میباشد که توانایی گسترش یافتن در دستگاه های شما که به USB متصل میشوند را دارد، این ویروس اتوران ( خودکار)  است و در فایل ها پخش میشود تا هر زمان دستگاهی را به پورت USB وصل کنید آن را آلوده نماید. بنابر این هرگونه تلاش شما مانند نصب مجدد سیستم عامل برای اصلاح ( بدلیل اینکه آلوده بودن USB به ویروس تشخیص داده نمیشود)  بی فایده خواهد بود و به محض اتصال USB، ویروسی خواهید شد. UsbFix تقریباً روی تمام سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت مانند XP, Vista, 7, 8 کار میکند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. God of cs 1.6 (ميهمان)  ~ 1398/04/3
    این برنامه خیلی کاربردی است.
    همه نوع ویروس usb را حذف می کند:
    shortcut new folder و .....