در حال بارگذاری...

Razer Cortex 10.11.5.0 کنترل و مدیریت بازی ها در ویندوز

نرم افزار ویندوز SalaR 225175 2 بهمن 1402
Razer Cortex Razer Cortex نرم افزاری که بعنوان مرکز اصلی کنترل بازی ها، مجموعه ی قابل توجهی از ابزار و امکانات برای کنترل کامل بازی ها را در اختیارتان میگذارد؛ از جستجو کردن در شبکه به منظور یافتن بهترین بازی ها، ارتقأ سطح اجرایی کامپیوتر شما در بازی، تا ثبت و ضبط لحظات و صحنه های بازی شما و به اشتراک گذاشتن آنها در فیسبوک و یوتیوب، و حتی ذخیره بک آپ بازی های شما در حافظه ابری، Razer Cortex همه این امکانات را در اختیارتان میگذارد تا از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.
ویژگی‌ های نرم افزار Razer cortex
  • لانچر بازی ها: دسترسی کامل به بازی های ذخیره شده و مراحل آنها و شروع بازی از هر مرحله ای که بخواهید.
  • ذخیره بازی ها: در بخش ذخیره ابری کاملا اتوماتیک این برنامه، هیچ چیزی از بین نخواهد رفت و تمامی بخش ها و جزئیات ذخیره شده قابل دسترسی هستند حتی فایل های تنظیمات ؛ و شما از هر کامپیوتری که بازی مورد نظر را دارا باشد، امکان ادامه دادن بازی خود را خواهید داشت.
  • معاملات: امکان استفاده بیش از بودجه و اعتبارتان با کمک این برنامه؛ جدیدترین و به روزترین تخفیف ها را از فروشگاههای دیجیتالی بازی ها تهیه کنید و اجازه ندهید برنامه های خرید و معامله دیگری در کار شما مداخله کنند.
  • تقویت کننده بازی ها: توانایی های بالقوه سیستم خود را فعال کنید و با بالا بردن قدرت اجرایی و بهینه سازی کیفیت کار و ابزار، زمان های سوخته و یا زمان بالا آمدن بازی را کاهش دهید. در صورتیکه بخواهید به سادگی فقط بازی کنید و یا تمام تنظیمات و جزئیات را در کنترل خود داشته باشید، همه چیز در اختیار شما خواهد بود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 6 مگابايت ( نصب آنلاین )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. Aria (ميهمان)  ~ 1399/03/21
    سلام استفاد از این برنامه اورکلاک محسوب میشه؟
    1. پاکبازان (ميهمان)  ~ 1399/10/15
      نه
      این نرم افزار فقط میاد و بهینه می کنه
      و خب توسط کمپانی ریزر ساخته شده که کمپانی معروفه و موس و کیبورد هاش تو بازار درجه یکه