در حال بارگذاری...

Wise System Monitor 1.5.3.127 + Portable کنترل وضعیت سخت افزار و نرم افزارها

نرم افزار ویندوز SalaR 64666 29 اردیبهشت 1399
Wise System Monitor Wise System Monitor نرم افزاری مفید و کاربردی جهت مدیریت مراحل اجرایی برنامه های ویندوز شما و کنترل وضعیت آنها و البته قادر به ارائه اطلاعات با جزئیات کامل از وضعیت سخت افزاری رایانه شخصی شما می باشد. اکنون شما با یک ابزار نمایش و کنترل رایگان و کامل آشنا می شوید! Wise System Monitor یک نسخه تر و تمیز با کاربری آسان از محصولات WiseCleaner می باشد.
  • اجرای سریع و آسان : شما میتوانید تنها با دو بار کلیک کردن و بدون نیاز به تنظیمات غیر ضروری، آنرا اجرا نمایید تا نمایش و کنترل برنامه ها و سخت افزارهای رایانه را در دست بگیرید.
  • پنجره شناور : پنجره ی نمایش کوچک با قابلیت جا بجا شدن در گوشه ای از صفحه مانیتور شما وجود دارد که نشان دهنده اطلاعات ضروری نظیر سرعت بارگذاری، دانلود، مصرف ram و cpu و حرارت و دمای اجزاء مهم سخت افزارها میباشد. تمام اینها را میتوانید فقط با یک کلیک بررسی و کنترل نمایید.
  • کنترل نحوه ی بهره وری از سیستم : قدرت نمایش و ارائه لیست کاملی از نحوه ی استفاده ی کاربران از سیستم؛ همچنین کاربر قادر به بررسی زمان استفاده از شبکه و اینترنت و سرعت اپلود و دانلود میباشد.
  • کنترل سخت افزاری : ارائه اطلاعات کامل از اجزا سازنده بخش سخت افزاری کامپیوتر مانند: cpu, مادر بورد، ram, کارت گرافیک، هارد درایو، کارت شبکه، و کارت صدا. همچنین ارایه ی گزارشی از دمای اجزای مهم سخت افزاری کامپیوتر شما در هنگام کار میباشد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابايت ( رایگان )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 1.5.3.127

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10