در حال بارگذاری...

Ultimate Settings Panel 6.7 + Pro 3.1 دسترسی سریع به تنظیمات پیشرفته در ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 19615 5 بهمن 1401
Ultimate Settings Panel Ultimate Settings Panel نرم افزاری ساده و رایگان جهت دسترسی سریع به تنظیمات پیشرفته ویندوز می باشد ( از جمله تنظیمات Device Manager، صدا، فایروال، آپدیت‌ های ویندوز، کیبورد و ده‌ ها گزینه دیگر ) که به صورت منظم و در 9 تب مختلف این تنظیمات را در اختیار کاربران قرار می دهد، نرم افزار Ultimate Settings Panel در واقع به عنوان یک میانبر بین شما و تنظیمات ویندوز قرار می‌ گیرد و با کلیک بر روی هر یک از موارد در برنامه، پنجره‌ی مرتبط با آن به نمایش در می آید. نرم افزار Ultimate Settings Panel برای کسانی که به تازگی از ویندوز 7 به ویندوز 8.1 یا 10 مهاجرت کرده‌اند بسیار کاربردی خواهد بود و کاربران را از گشت و گذار در منوهای تنظیمات و تب های گیج‌ کننده بی نیاز خواهد کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Lite
دانلود ورژن 6.7 با حجم 2 مگابایت
لینک کمکی ( Mirror Link )
نسخه Pro
دانلود ورژن 3.1 با حجم 1 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط برنامه