در حال بارگذاری...

Adobe RoboHelp 2022.3.93 نرم افزار ساخت فایل راهنما

نرم افزار ویندوز TRACKER 33997 3 مرداد 1402
Adobe RoboHelp Adobe RoboHelp روبو هلپ نرم افزار های کاربردی به منظور تهیه و تولید فایل های راهنما با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد که به برنامه نویسان و تولید کنندگان نرم افزار کمک می کند تا با استفاده از آن یک فایل آموزشی با استفاده از تکنولوژی HTML5 برای برنامه خود ایجاد کنند تا کاربران با خواندن آن با کارایی نرم افزار آنها آشنا شوند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مواردی همچون سازگاری با فرمت های قدیمی MOBI و EPUB، تولید فایل های آموزشی با فرمت HTML 5، فلش، XML ،Java، سفارشی سازی امکان مشخص سازی عبارات مورد جستجو، ادغام پروژه های Help، استفاده از کنترل های ActiveX و بسیاری دیگر اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2022 ( قابل نصب فقط به روی ویندوز 10/11 )
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 647 مگابايت ( کرک شده )
ورژن 2019 ( قابل نصب به روی ویندوز 7/8.1/10 )
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 1.2 گیگابايت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
مطرح کردن سوالات و مشکلات Adobe RoboHelp

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
  • CPU:Core i3 or faster processor 64-bit CPU
  • Memory:4 GB of RAM or more is recommended
  • Space:3 GB of hard-disk space is required for installation; additional space is required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)