در حال بارگذاری...

LC Technology Solid State Doctor 3.1.4.9 مدیریت درایو SSD

نرم افزار ویندوز harc98 16802 12 اردیبهشت 1399
LC Technology Solid State Doctor LC Technology Solid State Doctor نرم افزاری برای بهبود عملکرد، بهینه سازی ، امنیت داده ها و مدیریت فریمور دیسک های SSD می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا اطلاعات دقیقی از درایو های SSD خود بدست آورید و یا بتوانید از فایل های خود پشتیبان تهیه کرده و اطلاعات خود را در اینگونه درایوها به صورت امن و کامل پاکسازی کنید و مدیریت و بهینه سازی این گونه درایو ها را ابا استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد انجام دهید.
برخی از ویژگی های LC Technology Solid State Doctor

Drive information Tool :
این ابزار به شما اطلاعات پایه ای درایو های موجود روی سیستم شما را نمایش می دهد.این اطلاعات نمایش داده شده شامل شماره مدل درایو، شماره سریال، ورژن فریمور، شماره پورت، سایز درایو، ورژن ATA، ویژگی های پشتیبانی شده،درجه حرارت درایو، نمایش زمان Lifetimeدرایو و... می باشد.

Overprovision Tool :
این ابزار به کاربر اجازه می دهد تا بخشی از فضای آزاد روی SSD را به بخش کنترلر در SSDاختصاص دهد. این فضای ایجاد شده بر روی درایو به کنترلر اجازه می دهد تا کارآیی و طول عمر درایو SSD را بهتر مدیریت ونگهداری کند.

Disk Clone Tool :
این ابزار کمک میکند تا یک کپی از محتویات درایو مورد نظر انتخاب شده را در درایو مقصد مورد نظر به منظور پشتیبان گیری ایجاد کند.

Optimize TRIM Tool :
این ابزار بلوک هایی از درایو SSD را که مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار نگرفته را مشخص می کند. استفاده مرتب از این ابزار کمک می کند تا کارآیی درایو SSD در بالاترین حد ممکن آن قرار گیرد.

Secure Drive Wipe
این ابزار به شما کمک می کند تا محتویات یک درایو را به صورت کامل و امن به شیوه ای غیرقابل بازیابی پاک کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.