در حال بارگذاری...

Hidetools System Administrator 8.8.5 مدیریت و کنترل استفاده از رایانه

نرم افزار ویندوز SalaR 8810 1 مهر 1393
Hidetools System Administrator


Hidetools System Administrator  یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که برای مدیریت نحوه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ساخته شده است . این برنامه  به شرکت ها کمک می کند تا از اتلاف وقت و هزینه توسط کارمندان بی مسئولیت خود که با استفاده ی بیجا از رایانه و اینترنت دلیل حضور خود را در محل کار فراموش کرده اند ، جلوگیری کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی یوزرهای خود را به سایت های اجتماعی نظیر مای اسپیس و فیس بوک بگیرد و همچنین سایت های بازی آنلاین و مسنجر  ها را از دسترس آنها دور نگاه دارید . کافیست تا به نرم افزار بگویید دقیقا چه چیزی مد نظرتان هست تا ببینید که چگونه بازدهی کاری کارمندانتان افزایش می یابد . اگر قصد دارید تا پا را از این نیز فراتر بگذارید راهکارهایی برایتان اندیشیده شده است . جلوگیری از نصب برنامه و نرم افزارهای مختلف یکی از آنهاست . بدین ترتیب اگر فردی بخواهد با استفاده از برنامه ی دیگری به جز آنهایی که شما بلاک کرده اید ، فرمان های شما را دور بزند ، نا موفق گردد . یکی دیگر از ویژگی های Hidetools System Administrator  قابلیت تهیه گزارش از فعالیت های انجام گرفته می باشد . با این کار گوبی از خودتان چند کپی مشابه تهیه کرده و هر یک را برای مراقبت از رایانه ها و کارهایی که با آنها انجام می شود به پای آنها فرستاده اید . استفاده از فیلترهای خاص برای مسدود سازی تنها بخشی از سایت های اینترنتی ، استفاده به صورت مولتی یوزر و سفارشی سازی آسان از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود .


توضیحات :
  1. نرم افزار رو نصب کنید.
  2. از نرم افزار خارج بشید.
  3. فایل Patch رو در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید و Patch رو اجرا کنید و به روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید.
  4. نرم افزار رو اجرا کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه Patch
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار