در حال بارگذاری...

Hidetools Child Control 5.7

نرم افزار ویندوز SalaR 8900 29 مهر 1389
Hidetools Child Control  نرم افزاری مفید و کاربردی که قدرت کنترل کامل فرزندان را در قبال استفاده از رایانه می دهد .کنترل همه بازی ها ، سایت ها ، نرم افزارها و به طور کلی کنترل کامل هرآنچه که از رایانه در اختیار فرزندان قرار می گیرد مهم ترین خصوصیتی است که این نرم افزار دارد . سیستم فیلترینگ بسیار قدرتمند نرم افزار که قادر است به طرق مختلف سایت ها را از دسترس فرزندان خارج کند یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که Hidetools Child Control را برای والدین مهم می سازد.
این نرم افزار همچنین قابلیت جالب دیگری هم دارد که هم برای والدین و هم برای مدیران شرکت ها بسیار مناسب و جذاب است. گاهی لازم است که بدانیم فرزندان یا کامندان ما به چه سایت هایی سرزده اند یا از چه نرم افزارهایی استفاده کرده اند. Hidetools Child Control این امکان را فراهم می کند که به صورت مخفیانه در سیستم فعال باشد و کنترل کند که فردی که پشت این رایانه نشسته است به چه سایت هایی را باز کرده و یا چه فایل هایی را مشاهده کرده است؛ این قابلیت نقش مهمی در کنترل فرزندان دارد.


 

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابايت به همراه فعال ساز

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار