در حال بارگذاری...

Restore Point Creator 7.1 Build 2 مدیریت System Restore

نرم افزار ویندوز TRACKER 164439 2 مرداد 1397
Restore Point Creator Restore Point Creator ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 830 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.7/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operating Systems
Windows XP (some limitations), Windows Vista, Windows 7, Windows 8, and the future Windows 8.1.
Limitations on Windows XP include the inability to delete System Restore Points, Windows XP doesn’t support this ability.

System Requirements
Microsoft .NET Framework v4.0