در حال بارگذاری...

XL Delete 2.9.2.0 + Portable حذف دائم فایل بدون امکان بازیابی

نرم افزار ویندوز TRACKER 33418 7 دی 1395
XL Delete XL Delete بسیاری از کاربران تصور میکنند که با خالی نمودن قسمت Recycle Bin ویندوز، فایل ها برای همیشه از هارد پاک می شوند. اما این تصوراشتباه بوده و فایل ها بر روی دیسک سخت شما هنوز هم وجود داشته و قابل بازیابی است. تنها چیزی که پس از پاک کردن سطل زباله ویندوز اتفاق می افتد آن است که ویندوز آن مکان را قابل بازنویسی می کند و هر زمانی که به فضای خالی نیاز است داده ها می توانند در آن مکان نوشته شوند. برنامه های بازگردانی نیز با تکیه بر همین مورد می توانند داده هایی که بر روی آن ها بازنویسی انجام نپذیرفته است را بازگردانی نمایند. وقتی شما فایلهای خود را با کمک این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید پاک مینمایید، داده های آن فایل از طریق متدهای خاص چندین بار بازنویسی شده تا برنامه های بازگردانی اطلاعات نتوانند داده ها را بازیابی نمایند. این نرم افزار با توجه به قدرت موتور پاکسازی قدرتمند خود انواع فایل ها، فولدرها و تاریخچه مرورگر های اینترنتی را نبز به صورت کامل پاک نموده تا دیگر قابل بازیابی نباشند. این برنامه همچنین با استفاده از تکنیک مبهم سازی اندازه و نام داده های پاک شده را مخفی نموده تا مطمئن شوید فایلی را که پاک نمودید برای همیشه از بین رفته است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 9 مگابايت به همراه Patch
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار