در حال بارگذاری...

Font Load-Unload 1.2 استفاده از فونتها بدون نیاز به نصب آنها

نرم افزار ویندوز TRACKER 15686 18 خرداد 1392
Font Load-Unload
Font Load-Unload  نصب فونت های زیاد بر روی سیستم باعث کاهش کارایی ویندوز می شود. همینطور زمان باز شدن برنامه Word و حتی Startup ویندوز را افزایش می دهد. به این دلیل که باید کل فونت ها در حافظه کامپیوتر بارگذاری شوند. نصب فونت فرآیند ساده ای است که در محیط ویندوز 8 برای شما راحتتر هم شده است. ممکن است زمانی که شما در حال آماده کردن یک Slide Show در PowerPoint هستید به چند فونت زیبا نیاز داشته باشید و بعدا شاید فونت های نصب شده به درد شما هم نخورد. اما چرا برای استفاده یک روزه از برخی فونت ها آنها را نصب کنیم و باعث کاهش کارایی کامپیوتر شویم؟ Font Load-Unload نرم افزار ساده و رایگانی است که امکان استفاده از فونت ها بدون نیاز به نصب را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار کم حجم، به صورت Portable بوده و برای استفاده از آن نیازی به فرآیند نصب نیست. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما فقط باید فونت های مورد نیاز خود را Load کنید. فونت های غیر ضروری خود را نیز می توانید Unload کنید .
 

 

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 200 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم افزار