در حال بارگذاری...

Cheat Engine 7.5 Win/Mac هک بازی و متغیرهای بازی

Cheat Engine Cheat Engine نرم افزاری رایگان بوده که به منظور کمک به کاربران برای اصلاح بازی های تک نفره طراحی شده و به وسیله این برنامه می توان بر اساس سلیقه شخصی بازی ها را سخت تر یا آسان تر کرد. همچنین این برنامه دارای ابزار مفیدی برای اشکال زدایی بازی ها و برنامه های معمولی می باشد. اسکنر حافظه این برنامه قادر است متغیرهای استفاده شده در یک بازی را به سرعت اسکن کند و امکان تغییر آن ها را نیز فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه دارا بودن اشکال یاب ، دیس ‌اسمبلر (Disassembler) ، اسمبلر (assembler) ، هک سرعت (speedhack) ، ایجاد کد تقلب ، ابزار دستکاری مستقیم 3D ، ابزارهای جستجوی سیستم و دیگر ابزارها می باشد.
احتمالاً ساده ترین کاری را که می توانید با این برنامه انجام دهید این است که مقدارهای عددی ثابت را اصلاح کرده یا از آن به عنوان یک ابزار هک سریع استفاده نمایید. برای مثال اگر نیاز به تغییر مقدار پولتان در یک بازی دارید ، برنامه Cheat Engine را باز کرده و به وسیله آن فرآیند بازی را باز نمایید و سپس اجازه دهید تا مقدار پول موجود را اسکن نماید ، حالا می توانید مقدار پول مورد نظرتان را جایگزین کنید به عنوان مثال مقدار 999/999 را با 169 جایگزین نمایید. نکته قابل توجه دیگر درباره ابزار هک سریع این است که کاربرد آن فقط به افزایش سرعت بازی ختم نمی شود بلکه از آن می توان برای سرعت بخشیدن به زمان های پخش برخی پخش کننده های صوتی و تصویری و همچنین دیگر انواع نرم افزارها استفاده کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 2 مگابايت ( نصب آنلاین )
نسخه Mac
دانلود با حجم 15 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11