در حال بارگذاری...

USB Image Tool 1.90 تهیه ایمیج از درایو USB ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 91986 20 شهریور 1401
USB Image Tool USB Image Tool نرم افزاری کم حجم و مفید در زمینه ایمیج گرفتن از درایوهای USB می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید کارت حافظه USB، مموری دوربین ها و حتی مموری های موبایل و پخش کننده های MP3 Player ایمیج بگیرید و در هر جایی از هارد دیسک  که مایل باشید ذخیره کنید. همچنین شما می توانید با کمک این برنامه از یک درایو USB خود مانند MP3 Player بک آپ بگیرید و به راحتی با استفاده از همین برنامه این بک آپ را برروی یک حافظه ی دیگر نظیر مموری استخراج کنید بدون اینکه فایلهای شما حذف و یا آسیب ببینند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به گرفتن ایمیج به صورت فشرده، مدیریت ایمیج های گرفته شده، بازیابی ایمیج از درایوهای فلش USB و ... اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 568 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11