در حال بارگذاری...

BoxedApp Packer 2018.14.0 ایجاد فایل اجرایی واحد از فایل ها

نرم افزار ویندوز TRACKER 6852 24 دی 1397
BoxedApp Packer BoxedApp Packer نام نرم افزار کاربردی است که برای فشرده سازی برنامه های شما در فایل های اجرایی Self-Sustaining، ایجاد شده است. با استفاده از این نرم افزار حقیقتاً می توانید تمامی کنترل اکتیواکس ها، کتابخانه های پویا و همه ی انواع فایل هایی که برنامه اصلی شما به آن وابسته است را داخل یک فایل اجرایی واحد فشرده کنید، و تنها آن را اجرا کنید. در حقیقت نرم افزار BoxedApp Packer یک محیط کاری شخصی برای برنامه ی شما ایجاد می کند، بنابراین زمانی که برنامه بر روی آن اجرا می شود، به هیچ منبع خارجی یا امتیاز ویژه ی دیگری نیاز نخواهد داشت. نرم افزار بسته بندی شده با BoxedApp Packer نیازی به نصب ندارد. همچنین شما می توانید قابلیت برنامه کاربردی Single-Executable خود را به وسیله ی اضافه کردن پلاگین ها گسترش دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار