در حال بارگذاری...

MiniBin 6.6.0.0 Final مدیریت سطل زباله در ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 16516 5 فروردین 1393
MiniBin
MiniBin  سطل زباله یکی از وسایل جدانشدنی از زندگی بشر است! در سیستم‌‌ های عامل‌ نیز این سطل زباله وجود دارد و برخی کاربران که مدام با کپی و حذف فایل‌ها سر و کار دارند، دسترسی آسان به سطل زباله برایشان دارای اهمیت است. از آنجا که بسیاری از کاربران به روشهای معمول استفاده و دسترسی به سطل زباله ویندوز عادت کرده‌اند، نرم‌افزارهای زیادی برای مدیریت و تغییر در چگونگی استفاده از این ابزار طراحی نشده است. نرم‌ افزار MiniBin یکی از نرم‌افزارهای بسیار ساده و کم‌ حجمی است که با اضافه کردن یک آیکون کنار ساعت ویندوز، امکان مدیریت ساده‌ و سریع‌تر سطل زباله را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌کمک این ابزار وقتی بخواهید سطل زباله را خالی کنید یا به فایل‌های موجود در آن دسترسی پیدا کنید. نیازی نیست تا تمام صفحات فعال را کوچک کرده و روی آیکون آن از روی دسکتاپ دوبار کلیک کنید، بلکه میتوانید از هر جایی بسادگی روی آیکون آن کنار ساعت ویندوز کلیک کنيد و خواسته‌های خود را به انجام برسانید. پشتیبانی از امکاناتی همچون پاکسازی سطل زباله، نمایش حجم زباله‌ ها با حرکت موس روی آیکون مورد نظر، خالی‌ کردن سطل زباله با دوبار کلیک روی آیکون نرم‌ افزار و ... برخی از امکاناتی است که توسط این ابزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 200 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)