در حال بارگذاری...

EyePro 3.0 محافظت از چشمان خود در هنگام کار با رایانه

نرم افزار ویندوز TRACKER 111119 20 آبان 1392
EyePro EyePro  با تمامی پیش رفت های صورت گرفته در زمینه ساخت صفحه نمایش برای سیستم رومیزی و لپ تاپ‌ ها، باز هم استفاده از این دستگاه‌ ها به صورت روزانه مشکلات و بیماری‌ های فراوانی را برای کاربران به همراه دارد که از بارزترین آنها میتوان به سندرم بینایی کامپیوتری (Computer Vision Syndrome)، مشکل در تمرکز و یا بیماری‌های جسمی به دلیل بی حرکت بودن در ساعات متوالی اشاره کرد. در همین رابطه شرکت Classlesoft Tech برای رفع این مشکل برنامه خلاقانه ای را با نام Eye Pro طراحی کرده است که با نمایش پیغام هشدار دهنده در مورد زمان کار شما با کامپیوتر به صورت متوالی و نمایش زمانی که باید قبل از ادامه کار خود باید به چشمان خود استراحت دهید و در صورت امکان تحرک بدنی داشته باشید تا حد زیادی از چشمان و سلامت جسمانی شما محافظت می‌کند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 20 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.6/5)
تصویری از محیط نرم افزار