در حال بارگذاری...

Dextronet FastPaste 3.18 افزایش تعداد حافظه کلیپ بورد ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 13895 9 آبان 1395
Dextronet FastPaste Dextronet FastPaste یکی از مواردی که تمامی کاربران رایانه با آن سروکار دارند، استفاده از حافظه ClipBoard است. این امکان به ما کمک می کند تا متن، یاداشت، آدرس های اینترنتی، رمزهای عبور، کد شکلکهای مختلف و ... خود را به آسانی کپی کرده و از جایی به جای دیگر منتقل کنیم. اما یکی از مشکلات کلیپ بورد، این است که فقط می توان یک متن، آدرس یا فایل را کپی کرد. شاید این موضوع برای افرادی مثل تایپیست ها چندان خوشایند نباشد. نرم افزار FastPaste این مشکل را به آسانی حل خواهد کرد. به کمک نرم افزار کم حجم FastPaste قادر خواهید بود تعداد حافظه کلیپ بورد رایانه خود را افزایش دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بر حافظه کلیپ بورد ویندوزتان مدیریتی کامل داشته باشید.
با این برنامه می توانید متون مختلف را به آسانی به حافظه کلیپ بورد ویندوز بسپارید و به سادگی و با یک کلید میانبر می توانید هر کدام از متون حافظه کلیپ بورد را در محل مورد نظر Paste کنید. توسط این نرم افزار امکان در اختیار داشتن همزمان ده ها حافظه کلیپ بورد وجود دارد. در واقع این نرم افزار به کاربران خود این امکان را می دهد تا چندین نوع از اطلاعات را در حالت آماده برای کپی نگه دارند. قرار دادن متون، عکس، فرمت های مختلف متنی و هر اطلاعات دیگری در حافظه ClipBoard از دیگر امکانات این نرم افزار کم حجم می باشد. این برنامه امکان قرار گرفتن دائم در رایانه و اجرای خودکار در هر بار شروع به کار مجدد ویندوز را دارد. این نرم افزار رایگان بوده و توسط شرکت Dextronet تولید شده است و از نسخه های مختلف ویندوز نیز پشتیبانی می کند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 6 مگابایت به همراه Patch
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار