در حال بارگذاری...

Origin 10.5.122.52971 اوریجین مدیریت و اجرای بازی های EA

نرم افزار ویندوز SalaR 333711 27 اسفند 1401
Origin Origin اوریجین نرم افزاری کاربردی و مفید که می تواند به شما در خرید و مدیریت بازی ها از فروشگاه و اخبار جدید بازی های EA و سازماندهی آن بر روی رایانه خود و همچنین ارتباط با سایر دوستان کمک کند. اگر دوست دارید بازی های رایانه ای را در وقت آزاد خود انجام دهید و به جای نسخه های فیزیکی (مانند CD یا DVD) نسخه های دیجیتالی را ترجیح دهید ، احتمالاً به ابزاری احتیاج دارید که بتواند به شما کمک کند. برنامه Origin با یک رابط کاربری بسیار بصری که ارائه می دهد به شما این امکان را می دهد بدون تلاش قابل توجهی از قابلیت های آن بهره مند شوید و در عین حال منوهای پیکربندی مفید را نیز در اختیار کاربران پیشرفته تری قرار دهید.
اگر حالت شخصی سازی تنظیمات مختلف را برای برنامه دارید ، می توانید به سرعت در بخش تنظیمات برنامه از فهرست مبدا آن را اعمال کنید. در اینجا می توانید پارامترهای مربوط به برنامه ، دسترسی به ابزارهای تشخیصی ، نصب را مشخص کنید و مسیرها را روی رایانه شخصی خود ذخیره کنید ، اعلان ها را تغییر دهید و تنظیمات دستگاه را انجام دهید. Origin به شما امکان می دهد با دوستانی که از این برنامه استفاده می کنند ، ارتباط برقرار کنید. از پنجره اصلی ، می توانید نوار ابزار گپ را در گوشه صفحه نمایش خود مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن ، آن را گسترش داده و همه مخاطبین خود را مشاهده میکنید. اگر در لیست خود هیچ تماسی ندارید ، می توانید با وارد کردن نام آنها در قسمت تعیین شده و کلیک بر روی دکمه مربوطه ، تعداد مخاطب دیگری را اضافه کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 231 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10