در حال بارگذاری...

SpotOnTheMouse 2.8.2 نمایش محل کلیک ماوس و صفحه کلید

نرم افزار ویندوز TRACKER 33788 15 اسفند 1402
SpotOnTheMouse SpotOnTheMouse نرم افزاری برای مجسم کردن عملکرد اشاره گر ماوس و صفحه کلید طراحی شده است. با نصب و اجرای این نرم افزار، کلیک های ماوس بر روی صفحه نمایش از طریق افزوده شدن یک دایره رنگی اطراف آن نمایان خواهند شد. نرم افزار perceptibility اشاره گر ماوس را بهبود می بخشد. همچنین این نرم افزار فشرده شدن کلید های خاصی از صفحه کلید که توسط خود شما انتخاب شده است را نمایش می دهد. در واقع این نرم افزار برای افرادی که فیلم های آموزشی نرم افزارها را تهیه می کنند و یا به آموزش جهت بازاریابی نحوه کار نرم افزاری می پردازند، مورد نیاز است. با نصب این نرم افزار به هنگام آموزش نیازی نیست به دفعات، چپ کلیک کردن و یا راست کلیک کردن با ماوس بر روی قسمتی را بیان کنید، این نرم افزار امکان افزودن شمایلی از ماوس را در کنار اشاره گر برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب حاضران خود می توانند چگونگی عملکرد ماوس را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند. حوزه کاربرد این نرم افزار تنها به استفاده در آموزش محدود نمی شود و از دیگر موارد استفاده این نرم افزار می توان به کمک به افراد با بینایی کم در استفاده از کامپیوتر اشاره کرد. این نرم افزار به آنها در تشخیص سریع تر محل اشاره گر ماوس کمک خواهد کرد. همچنین برای افرادی که در کار با ماوس مشکل دارند مناسب خواهد بود.
همچنین این نرم افزار به کمک نرم افزار های ارائه ای چون Microsoft PowerPoint می آیند و با نصب این نرم افزار ابزاری برای اشاره بر روی اسلاید ها با ماوس فراهم خواهد شد و این دایره رنگی نمایان شده برای چند ثانیه در محل کلیک ماوس باقی خواهد ماند. این نرم افزار برای کار با نرم افزار های گرافیکی چون Photoshop نیز مفید خواهد بود و به شما کمک می کند که در موقعیت قرارگیری ابزارها دقت کنید. همچنین این نرم افزار برای خواندن متن های بلند بسیار مناسب خواهد بود و به این ترتیب دیگر چشم شما خط های متن را به هنگام خواندن گم نمی کند. تنها کافیست نرم افزار را نصب کرده، اجرا کنید و سپس ماوس را از زیر خط های متن عبور دهید .

قابلیت های نرم افزار SpotOnTheMouse :
  • افزودن یک هاله زرد رنگ اطراف اشاره گر ماوس
  • افزودن خط های عمودی و افقی به اشاره گر ماوس هر جایی که عبور می کند
  • ایجاد یک دایره رنگی با هر کلیک ماوس
  • افزودن فلش هایی بالا و پایین ماوس اشاره گر ماوس که جهت چرخش ماوس را نمایان می کنند
  • امکان افزودن گرافیکی از ماوس در کنار اشاره گر
  • نمایش شاخص هایی از صفحه کلید
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابایت به همره سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11