در حال بارگذاری...

PC Usage Viewer 2.01 اطلاع از زمان روشن و خاموش شدن رایانه

نرم افزار ویندوز TRACKER 17638 18 آبان 1391
PC Usage Viewer
PC Usage Viewer  همه ی ما در طول روز بارها کامپیوتر خود را روشن و خاموش می کنیم و کارهای روزمره خودمان را انجام می دهیم. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر شخص دیگری از کامپیوتر ما استفاده کرد از کجا و چگونه متوجه بشویم؟ PC Usage Viewer نام نرم افزار فوق العاده ای است که با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که کامپیوتر شما در چه ساعاتی از روزها، هفته ها و حتی ماه های گذشته روشن بوده است. شما می توانید از اطلاعات این برنامه در 3 حالت جدول، گراف و متن استفاده کنید که هر حالت جزئیات دقیقی از زمان ورود و خروج را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این نرم افزار از فایل های گزارش موجود بر روی سیستم این اطلاعات را بدست می آورد و اگر به هر دلیلی فایل های گزارش از روی کامپیوتر شما پاک شده باشد، اطلاعاتی را مشاهده نخواهید کرد. این ابزار کاملا رایگان است و با نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7 و ویندوز 8 سازگار است .

 


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 500 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار