در حال بارگذاری...

SIW 2020 v10.0.0128 Technicians Edition نمایش اطلاعات کامل سیستم

نرم افزار ویندوز TRACKER 51190 2 بهمن 1398
SIW SIW اگر قصد تعویض قطعه ای را داشته باشیم، با دانستن این اطلاعات می توانیم انتخابی مناسب انجام دهیم و قطعه ای را انتخاب کنیم که بیشترین همخوانی را با دیگر قطعات داشته باشد. این عمل به طور حتم بازده بالاتری خواهد داشت. SIW نرم افزاری است که تمامی اطلاعات ریز و درشت سخت افزارهای سیستم را نمایش می دهد و ابزارهایی برای کار با آنها فراهم می آورد. این نرم افزار یکی از سریعترین و قویترین نرم افزارهای موجود برای نمایش اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری است که می تواند اکثر اطلاعات مانند مادربورد، چیپ ست ها، سنسورها، بایوس، هسته اصلی، PCI/AGP، کارت گرافیک، شبکه و دیگر قسمت ها را به طور دقیق نشان دهد، همچنین می توانید کدهای لیسانس قطعات و نرم افزارها را ببینید، رمزهای عبور قطعات مختلف مانند بایوس را بازگردانی کنید، نرم افزارهای نصب شده در سیستم را دست کاری کنید و به طور کلی با آن تعامل کنید. یکی از قابلیتهای خوب این نرم افزار توانایی ایجاد خروجی های CSV، HTML، TXT و XML از اطلاعات سیستم می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 17 مگابایت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Client Platform
Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 / WinPE / WinRE / Winternals ERD Commander

Server Platform
Windows 2019 / Windows 2016 / Windows 2012 (R2) / Windows SBS 2011 / Windows Server 2008 (R2)