در حال بارگذاری...

4GB Patch 1.0.0.1 بهینه سازی اجرای برنامه های 32 بیتی در ویندوز 64 بیتی

نرم افزار ویندوز TRACKER 43505 5 آبان 1391
4GB Patch 4GB Patch بسیاری از کاربران از سیستم عامل های 64 بیتی ویندوز استفاده می کنند. این ویندوز ها از حداکثر حافظه یا همان رم استفاده می کنند. برعکس اگر شما از سیستم عامل 32 بیتی استفاده کنید ، از 2 گیگابایت رم بیشتر در ویندوز خود نمی توانید استفاده کتید. حالا اگر شما از ویندوز 64 بیتی با رم بیشتر از 5 گیگابایت استفاده کنید، اما برنامه یا بازی مورد نظر شما 32 بیتی باشد، هیچ فرقی نکرده است و انگار شما دارید از سیستم عامل 32 بیتی استفاده می کنید .
خب! راه حل این مشکل چیست؟ برای حل این مشکل نرم افزاری با نام 4GB Patch ارائه شده که توسط آن می توانید برنامه یا بازی 32 بیتی خود را برای استفاده از رم بیشتر بهینه کنید. برای این منظور، به مسیر برنامه مورد نظر خود رفته و فایل exe آن را به نرم افزار داده، تا برنامه شما را به گونه ای تنظیم کند که قابلیت استفاده از بیش از 2 گیگابایت رم را پیدا کند. بدیهی است پس از انجام این کار شما راحتر می توانید با برنامه های گرافیکی و سنگین کار نمایید. حجم این برنامه خیلی خیلی پایین و بر روی کلیه ویندوز های 64 بیتی نصب می شود. بهتر است قبل از بهینه کردن برنامه خود، از آن نسخه پشتیبان تهیه نمایید، تا در صورت جواب ندادن به هر دلیل، به مشکل نخورید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 20 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)