در حال بارگذاری...

Awesome Miner 9.12.5 مدیریت و پایش استخراج ارز دیجیتال

نرم افزار ویندوز SalaR 39253 15 بهمن 1402
Awesome Miner Awesome Miner نرم افزاری قدرتمندی در زمینه مدیریت و پایش استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin) ، لایت کوین (Litecoin) ، اتریم (Ethereum) و ... می باشد که مدیریت متمرکز برای حدود 5000 استخراج را فراهم می کند. برنامه Awesome Miner از آمار چند استخری آنی و آمار کوین استفاده می کند تا به طور خودکار میان استخرهای چندگانه ، الگوریتم ها و نرم افزار استخراج جابه جا شود تا از این طریق از بالاترین سود دهی ممکن اطمینان حاصل گردد. با استفاده از این برنامه همچنین می توان اطلاعات ، نرخ تبادل و محاسبات سود دهی برای بیت کوین ، لایت کوین و تمام ارزهای محبوب را مشاهده و انجام داد.
از دیگر ویژگی ها و امکانات نرم افزار Awesome Miner می توان به نمایش اعلانات بر روی دسکتاپ جهت هشدار درباره مسائل استخراج ، پشتیبانی از موتورهای استخراج چندگانه شامل Cgminer ، Bfgminer ، Sgminer و استخراج کننده های متعدد Claymore ، پشتیبانی از الگوریتم های محبوب استخراج شامل SHA-256 ، Scrypt ، X11 ، Ethereum و Zcash ، پایش وضعیت و دمای GPU ، FPGA ، دستگاه های ASIC ، نمایش اطلاعات CPU ، GPU ، حافظه و محل ذخیره ، اورکلاکینگ GPU در ابعاد بزرگ و پیکربندی تنظیمات برای سیستم های از راه دور بدون وابستگی بر نرم افزار استخراج در حال اجرا اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 9.12.5
دانلود با حجم 20 مگابايت به همراه کرک
ورژن 9.9.2
دانلود با حجم 23 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    32bit
    C:\Program Files\Awesome Miner
    
    64bit
    C:\Program Files (x86)\Awesome Miner
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10