در حال بارگذاری...

TurboLaunch 5.1.4.11 Final ساخت کلید میانبر برای برنامه ها

نرم افزار ویندوز TRACKER 15853 18 مهر 1391
TurboLaunch TurboLaunch  دسترسی سریع به نرم افزار ها ، پوشه ها و به طور کلی قسمت های مختلف ویندوز یکی از مهمترین عوامل افزایش سرعت افراد در رسیدن به اهداف خود در کامپیوتر می باشد. به طور مثال: میانبر نرم افزار ها را در نظر بگیرید این میانبر که همان آیکون نرم افزار است پس از نصب نرم افزار در دسکتاپ کامپیوتر و منوی استارت ظاهر می شود و به کاربران کمک می کند تا به جای رفتن به یک مسیر طولانی از طریق یک میانبر در کمترین زمان ممکن به نرم افزار مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. TurboLaunch به شما کمک می کند تا از هر قسمت کامپیوتر خود یک میانبر درست کنید و در هر جایی از کامپیوتر که هستید به آن دسترسی داشته باشید، نرم افزار به شما در افزایش سرعت دسترسی به مقاصد تان در کامپیوتر کمک می کند. شما در طول مدت زمانی را که با کامپیوتر کار می کنید نرم افزار های بسیار زیادی را اجرا کرده و پوشه های زیادی را باز و بسته می کنید. اما در این میان با بعضی از نرم افزار ها و پوشه ها زیادتر از سایرین سروکار دارید به طوری که شاید در طول روز چندین بار آن ها را باز و بسته کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا از نرم افزارها، بازی ها، پوشه ها، درایو ها، موزیک ها و به طور کلی از تمامی قسمت هایی را که با آنها زیاد کار می کنید یک میانبر بسازد. در واقع این نرم افزار 60 مربع کوچک خالی را در قالب 3 گروه در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید با کشیدن و رها کردن نرم افزارها و سایر قسمتهایی را که با آنها زیاد سروکار دارید در این مربع های خالی جا گذاری کنید و سپس در هر پنجره ای هستید تنها با یک کلیک به برنامه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و آن را اجرا کنید. همچنین می توانید جهت سریعتر شدن دسترسی به برخی از نرم افزار ها برای آن ها Hot Key قرار دهید تا بازهم سریعتر تر اجرا شوند .
قابلیت های نرم افزار TurboLaunch 
  • دسترسی بسیار سریع به نرم افزار ها و سایر قسمت ها ویندوز
  • امکان وارد کردن 60 نرم افزار ، بازی ، پوشه ، درایو ، موزیک و ...
  • دسترسی به برنامه در تمامی قسمت های ویندوز
  • اجرای فایل های موجود در لیست تنها با یک کلیک
  • قابلیت نشان دادن تاریخ و زمان در محیط برنامه
  • امکان قرار دادن پسورد بر روی نرم افزار
  • امکان قرار دادن Hot Key برای فایل ها
  • قابلیت اجرا در استارت آپ
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 13 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)