در حال بارگذاری...

Microsoft Silverlight 5.1.50918.0 Win/Mac پلاگین کاربردی مایکروسافت

Microsoft Silverlight Microsoft Silverlight نرم افزاری که به راحتی می تواند بر روی انواع سیستم عامل ها و انواع مرورگرها نصب و اجرا شود و مایکروسافت این ابزار را برای سازندگان برنامه های کاربردی اینترنت طراحی کرده است. Microsoft Silverlight به صورت Plug-in عرضه شده و همان طور که می دانید، به ابزارهای جانبی کوچکی که به نرم افزارها یا به سیستم عامل اضافه می شوند و به آنها امکاناتی اضافه می کنند، Plug-in می گویند.
Plug-in فناوری Silver Light هم اکنون به صورت رسمی عرضه شده است و امکانات پیشرفته نرم افزاری نظیر تعامل با کاربران، نمایش انیمیشن و همچنین پخش فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این Plug-in هم اکنون در محیط ویندوز، با مرورگرهای IE و Firefox سازگار بوده و ضمنا با مرورگر Safari تنها در سیستم عامل Mac OS X سازگار است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 20 مگابايت
دانلود از سرور های مایکروسافت
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 6 مگابايت
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 12 مگابايت
لینک کمکی ( Mirror Link )
نسخه Mac
دانلود با حجم 14 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)