در حال بارگذاری...

QuickTextPaste 8.77 اختصاص دادن کلید میانبر برای تایپ متون دلخواه

نرم افزار ویندوز TRACKER 76867 26 آذر 1402
QuickTextPaste QuickTextPaste نرم افزار بسیار مفید و رایگانی است که به شما امکان اختصاص کلید میانبر برای تایپ متون دلخواه را می‌دهد به این صورت که اگر عبارت خاصی وجود دارد که مکررا مجبور به تایپ آن هستید، می‌توانید به جای اتلاف وقت برای تایپ آن، تنها با یک کلیک این کار را انجام دهید. حتی اگر این متن آدرس ایمیلتان باشد حداقل سه ثانیه در زمان صرفه جویی کرده‌اید.
پس از دانلود کردن Quick Paste  از منوی Options گزینه Start with Windows و Minimize to tray if Close را انتخاب کنید تا همیشه در پس زمینه اجرا شود.
برای استفاده از این برنامه تنها کافی است متن مورد نظر خود را در قسمت Text و کلید ترکیبی مورد نظرتان را در قسمت پایین وارد کنید تا هربار با فشردن این کلید ترکیبی، متن تکراری شما، در جای مناسب خود قرار گیرد.

برای مثال :

Windows Key + A : سافت 98 - از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 208 کیلوبایت ( رایگان )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
System Requirements
  • Windows 10/11, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Server 2000-2016, XP, Vista (32 and 64 bit)