در حال بارگذاری...

YUMI 2.0.9.4 + UEFI 0.0.4.6 بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB

نرم افزار ویندوز SalaR 391331 1 تیر 1401
YUMI YUMI احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. اما ما قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم، که با استفاده از یک فلش مموری بتوانید قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را تجربه کنید. در حقیقت این برنامه نوعی بوت چندگانه Multi Boot است. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 ، 16 و ... گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت مانند Clean-Up tools را بر روی آن بریزید.
علاوه بر اینها، YUMI می تواند دیسک قابل بوت شما را مجهز به منوی ساده ای کند که هر بار که خواستید مجددا ویندوز نصب کنید، از این منو استفاده کنید. اگر یکی از اعضای خانواده شما هر چند روز یکبار کامپیوتر خود را دستکاری کرده و از شما درخواست می کند برای او ویندوز بریزید، می توانید از این راه استفاده کنید و یک دیسک  یا فلش مموری نصب آسان ویندوز که مجهز به منو هم باشد، برای او تهیه کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه UEFI
دانلود با حجم 6 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11