در حال بارگذاری...

FastKeys 5.14 ساخت میانبر مختلف با صفحه کلید و ماوس

نرم افزار ویندوز SalaR 22410 4 بهمن 1402
FastKeys FastKeys یک نرم افزار اتوماسیون قدرتمند بوده که امکان پیکربندی و تنظیم برنامه ها برای اجرای فعالیت های مختلف بر روی رایانه ، تعیین کلیدهایی برای اجرای عملیات های مختلف ، تعریف رشته های اختصاری برای متون مورد استفاده مکرر و مدیریت وضعیت موس را فراهم می کند. با استفاده از این برنامه امکان اجرای برنامه ها ، باز کردن فایل ها ، مسیرها و وبسایت ها و همچنین اجرای دستورات و اسکریپت ها به منظور انجام اقدامات خودکار نیز وجود دارد.یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار FastKeys امکان ایجاد میانبرهای صفحه کلید برای انجام عملیات های متفاوت مرتبط با ویندوز (مانند کمینه کردن ، تغییر اندازه و بزرگنمایی و کوچکنمایی) ، فایل های صوتی (مانند تنظیم میزان صدا ، بیصدا کردن و ...) ، پنل کنترل (مانند اضافه یا حذف کردن برنامه ها) و بسیاری از ابزارهای دیگر سیستم می باشد.
نرم افزار FastKeys همچنین امکان تنظیم حرکات موس برای اجرای وظایف و عملیات های ساده و پیچیده ، استفاده از ویرایشگر برنامه نویسی داخلی همراه با ویژگی های قابل توجه سینتکس و استفاده از بخش کتابخانه برای تنظیم دستورات را به کاربر ارائه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 5.14
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه سریال
ورژن 4.30
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه keygen
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. سعید (ميهمان)  ~ 1399/01/24
    این نرم افزار عالیه، اگه بلد باشید از تمام قابلیتهاش استفاده کنید.