در حال بارگذاری...

Iris Pro 1.2.0 محافظت از چشم در برابر صفحه نمایش مانیتور

نرم افزار ویندوز SalaR 46732 10 آذر 1398
Iris Iris نرم افزاری کاربردی جهت اطمینان حاصل نمودن از تنظیمات رنگ و میزان روشنایی صفحه نمایش به طوریکه موجب خستگی چشم نشود ، استفاده کرد. اکثر افراد مدت زمانی قابل توجهی را در مقابل صفحه نمایش رایانه ها می گذرانند و با توجه به تنظیمات پیشفرض این دستگاه ها ، صدماتی نیز به چشمان این افراد وارد می شود. با توجه به وجود چنین مشکلات و عوارضی ، با استفاده از امکانات متعدد این برنامه می توان تنظیمات بهینه را برای صفحه نمایش رایانه اعمال کرد. انجام این تنظیمات با استفاده از رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است به طوری که پنجره اصلی این برنامه ، امکان انتخاب سه حالت مختلف از جمله اتوماتیک ، دستی و حالت توقف را نمایش می دهد.
حالت اتوماتیک این برنامه تنظیمات را با توجه به زمان محلی کاربر تغییر می دهد و قابلیت تنظیم صفحه نمایش به حالتی که موجب خستگی و صدمه به چشم نشود را دارد. تنظیمات این برنامه به گونه ای است که صفحه نمایش در طول روز در روشن ترین حالت خود قرار دارد و بیشتر رنگ های روشن و آبی را نمایش می دهد در حالی که در طول شب از میزان روشنایی صفحه نمایش با تغییر رنگ زرد به قرمز کاسته می شود. البته این برنامه تنظیمات پیشرفته ای را نیز برای کاربران با ترجیحات بسیار خاص ارائه می کند که قابلیت تنظیم دمای رنگ و میزان روشنایی ، تغییر موقعیت ، مدیریت تنظیمات صفحه نمایش چندگانه ، تنظیم زمان سنج و ... را دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 45 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10