در حال بارگذاری...

ASUS GPU Tweak II 2.3.9.0 + ASUS GPU Tweak III 1.7.6.1 اورکلاک کارت گرافیک ایسوس

نرم افزار ویندوز SalaR 134325 14 فروردین 1403
ASUS GPU Tweak II ASUS GPU Tweak II نرم افزاری کاربردی جهت بهینه سازی سرعت ریزپردازنده ، ولتاژ و سرعت فن بوده که قابلیت ارائه این خدمات برای حداکثر 4 کارت گرافیک را به صورت مستقل و همزمان دارد. بر اساس میزان تجربه و آشنایی با این حوزه می توان از بین حالت های Standard یا Advanced یکی را انتخاب نمود. ایسوس سخت افزارهای قدرتمندی را برای استفاده افراد فعال در حوزه اورکلاکینگ توسعه و ساخته است و با استفاده از این برنامه می توان شاهد عملکرد بهتری در این زمینه بود. برنامه ASUS GPU Tweak امکان پایش و بهینه سازی تنظیمات برای بدست آوردن بهترین عملکرد بر روی کارت های گرافیک را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین رابط کاربری این برنامه نیز بسیار ساده و کاربردی بوده و کاربر در مدت زمان کوتاهی به آن عادت خواهد کرد. البته کاربر می بایست با اطلاع از کلیه ابعاد این برنامه و فرآیند نسبت به استفاده از این برنامه اقدام نماید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ASUS GPU Tweak III 1.7.6.1
دانلود با حجم 96 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
ASUS GPU Tweak II 2.3.9.0
دانلود با حجم 91 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7/8/10