در حال بارگذاری...

SimpleWall 3.8 مدیریت سرویس های در حال اجرا در ویندوز

امنیتی / فایروال SalaR 23450 5 فروردین 1403
SimpleWall SimpleWall نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت و پیکربندی پلتفرم فیلترینگ ویندوز (WFP) بوده که امکان تعیین سرویس ها و پروتکل های مجاز برای اجرا بر روی ویندوز را فراهم می کند. با استفاده از برنامه SimpleWall می توان تنظیمات پیشفرض پلتفرم فیلترینگ ویندوز را تغییر داده و مجموعه جدیدی از فیلترها را جهت مسدودسازی فرآیندها به منظور حفاظت از سیستم در برابر بدافزارها تعریف نمود. از دیگر ویژگی ها و امکانات این برنامه می توان به تعیین مدل امنیتی برنامه ، دارا بودن لیست های مختلف شامل لیست مورد اطمینان و لیست سیاه ، امکان متوقف کردن سرویس ها (DHCP، DNS، NTP، SNMP، SSDP، Windows Update، Network Discovery) ، دارا بودن پروتکل های ورودی و خروجی ICMP و اتصالات داخلی ، اعمال محدودیت بر برنامه ها در دسترسی به اینترنت ، قابلیت مسدود سازی خودکار بدافزارها و داده های مخرب و همچنین مسدود سازی پورت ها یا آدرس های IP اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 723 کیلوبايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11