در حال بارگذاری...

TinyWall 3.3.1 جلوگیری از دسترسی نرم افزار به اینترنت

امنیتی / فایروال SalaR 167092 10 اسفند 1401
TinyWall TinyWall نرم افزاری کم حجم به منظور جلوگیری از روند پیشروی بدافزار و ارتباطات نامطمئن در دسترس شماست. نحوه ی استفاده ی آسان این نرم افزار ممکن است در ابتدای مصرف آن، جذابیتی برای شما ایجاد نکند، اما قوانینی برای استفاده ی آن وجود دارد؛ داشتن امنیت زمانی که به شبکه متصل میشوید و یا در اینترنت جستجو و کار میکنید از طریق آتنی ویروس ها و فایروال نکته مهمی است. حتی زمانیکه ویندوز را با یک نرم افزار کارآمد فایروال، مجددا بالا می آورید، برنامه های تکمیلی دیگری وجود دارند که امنیت کامپیوتر شما را تکمیل و تضمین نمایند.
توجه داشته باشید زمانی که این برنامه به روی ویندوز شما نصب و اجرا شد، اگر کاری که انجام میدهید نیازمند اتصال به شبکه یا اینترنت باشد و این اتصال به خوبی انجام نمیگیرد، فایروال را بررسی نمایید. شما میتوانید  تمام برنامه های مطمئن و امن که با آنها سروکار دارید را در لیست مجاز این نرم افزار که در تنظیمات settings موجود است، وارد نمایید.
البته میتوانید دو لیست مجزا برای این منظور تعیین کنید، لیست مجازهای دوم برای کل سیستم اجرا خواهد شد.
بنابراین، شما میتوانید چراغ سبزی برای ورود و خروج برنامه های خاص و اطلاعات مهم داشته باشید که در صورت برقراری ارتباط با شبکه یا اینترنت فعال شود و بطور همزمان، امکانات تکمیلی دیگر در مورد حجم داده ها را فعال یا غیر فعال نمایید. این امر برای به اشتراک گذاری فایل ها و پرینتر، ارتقأ ویندوز، ویندوز ریموت دسکتاپ،... قابل استفاده است. پنجره ی نمایشگر قابلیت های TinyWall،  امکان مشاهده و بررسی مراحل در حال اجرا، درگاه ها، روش اجرا، هدف و مقصد، و آدرس های دور از دسترس را خواهد داد، همچنین بررسی نرم افزارهایی که چند دقیقه از بلاک شدنشان میگذرد.
برای جمع بندی، این امر که TinyWall یک کمک بزرگ است واضح است ولی این ابزار برای کاربرانی مفیدتر است که از تنظیمات متعدد خسته و سردرگم نمیشوند و خواستار اجرا و کار کردن نرم افزارهای نصب شده، بدون هیچ دردسری میباشند.

توضیحات
  • برای اجرای نرم افزار باید NET Framework 4.5.1 به روی ویندوز نصب شده باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
اطلاعات بیشتر
تغییــرات نــرم افـزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. سیاوش (ميهمان)  ~ 1398/05/13
    سلام خواهشن جواب بدید. من از فایروال خود ویندوز میخوام دسترسی تمام برنامه هارو به اینترنت قطع کنم به جز اون برنامه هایی که خودم میخوام و این کار رو هم انجام دادم با تیک زدن گزینه block all incoming connection ولی باز میبینم یه سری برنامه ها توشون تبلیغات میاد و تا باز میکنم پنجره باز میکنن تو گوگل و میرن به سایت برنامه مشکل از کجاس ؟