در حال بارگذاری...

Windows 10 Firewall Control 8.4.0.84 کنترل فایروال در ویندوز 10

امنیتی / فایروال SalaR 18362 20 دی 1398
Windows 10 Firewall Control Windows 10 Firewall Control نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی جهت کنترل و پایش فعالیت شبکه ای اپلیکیشن ها بوده که از نشت اطلاعات ناخواسته ورودی و خروجی توسط برنامه های در حال اجرای محلی یا از راه دور جلوگیری می کند. اگر به طور اتفاقی یک بدافزار را نصب کرده باشید ، شناسایی آن به وسیله آنتی ویروس ممکن است امکانپذیر نباشد. به طور معمول پایگاه داده آنتی ویروس ها به طور سریع و منظم به روز رسانی می شوند اما به روز رسانی آنها فوری نیست. برنامه Windows 10 Firewall Control تقریباً تنها راه شناسایی و متوقف کردن فعالیت بدافزارها است. قوانین فیلترینگ این برنامه در مقابل هر گونه نفوذ به طور سخت حفاظت می شوند و حتی اگر حمله ای اتفاق بیفتد، برنامه  به طور خودکار آن را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل و اطلاع رسانی به کاربر اقدام می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به گزارش دقیق ورود و اعلان هر گونه فعالیت شبکه و همچنین امکان استفاده و ایجاد مجوزهایی جهت کنترل فعالیت های شبکه اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 10