در حال بارگذاری...

Avast Rescue Disk 24.2.8904 دیسک نجات آنتی ویروس آواست

امنیتی / آنتی ویروس SalaR 38009 5 اسفند 1402
Avast Rescue Disk Avast Rescue Disk دیسک نجات آنتی ویروس آواست است که برای حفاظت از سیستم عامل در برابر بدافزار و نرم افزارهای آسیب رسان طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار، در شرایط اضطراری، کامپیوتر خود را راه اندازی کرده و آن را برای ویروس ها اسکن کنید. شما می توانید بدون نیاز به وارد شدن به سیستم عامل خود، سیستم خود را بوت کرده و اسکن و بررسی کنید. این مجموعه دارای ویژگی های مختلفی مانند آنتی ویروس، مرورگر، مدیریت فایل، ویرایشگر رجیستری و ابزار خط فرمان است.
  • تست درایو
یک ابزار قدرتمند برای پاک کردن و رفع خطاهای هارد دیسک و درایوهای آن است که به صورت استاندارد هارد شما را اسکن می کند و درصورت یافتن هرگونه خطا و مشکلی آن را به شما اطلاع می دهد . این ابزار برای کار با هر هارد دیسک های گوناگون (از جمله SCSI ، RAID) ، و همچنین حافظه های قابل حمل ساخته شده است.
  • پاکسازی ریجستری
تمیز کننده ریجستری به شما کمک خواهد کرد تا با اسکن و رفع خطاهای ریجستری خود ، ویندوز خود را بهنه تر کنید و از کاهش سرعت آن در طی زمان جلوگیری کنید . همچنین فرصتی برای بازگرداندن رجیستری بعد از این که ویروسی شدن رایانه است .
  • حذف فایل های غیر ضروری
این ابزار این امکان را به شما می دهد تا فایل های غیر ضروری خود را برای همیشه از هادرتان پاک کنید تا به فضای آزاد آن اضافه شود . همچنین شما می توانید حافظه ی نهان و فایل های ذخیره شده توسط مرورگر خود را برای همیشه جذف کنید .
  • حذف فایل ها بدون قابلیت بازیابی
Data Shredder این امکان را به شما می دهد تا فایل های گوناگون خود را برای همیشه و بطور کامل حذف کنید ، به گونه ای که با هیچ نرم افزار قابل بازیابی نباشند .
  • ویرایشگر رجیستری 
این ابزار همان گونه که از اسمش پیداست ، این قابلیت را به شما می دهد تا فایل ها و کلیدهای مختلف ریجستری خود را ویرایش کنید .

توجـه
  • فرمت فایل ISO میباشد و تنها از طریق بوت قابل اجرا میباشد.
  • Ventoy نرم افزار مورد نیاز برای اجرای فایل از طریق بوت میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
UEFI
دانلود با حجم 1.5 گیگابايت
BIOS/Legacy/CSM
دانلود با حجم 1.5 گیگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
را‌هنمایی برای انتخاب آنتی ویروس مناسب
ابزارهای رمزگشایی فایل‌های قفل شده توسط باج‌افزارها

 (4.1/5)