در حال بارگذاری...

McAfee Endpoint Security 10.7.0.1390.13 Win/Mac نرم‌ افزار امنیتی مکافی

آنتی ویروس / امنیتی (مکینتاش) SalaR 96138 10 تیر 1401
McAfee Endpoint Security McAfee Endpoint Security نرم‌افزار امنیتی که از ویندوز شما در مقابل تهدیدات خارجی از جمله بدافزارها و دسترسی دستگاه‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. این کار در چارچوب حفاظت از داده‌ها، نظارت بر خروجی دستگاه و ایمیل‌ها و صفحات وب انجام می‌شود. به دلیل کنترل همه جانبه بر روی خروجی سیستم ممکن نیست که بتوان اطلاعات مهم ذخیره شده در کامپیوتر را به وسیله USB درایو، بلوتوث و سایر حافظه‌های قابل حمل سرقت کرد. بعلاوه بخش پیشرفته حفاظت از ایمیل با اسکن ایمیل‌های دریافتی و ارسالی مانع از ورود هرزنامه و ویروس‌های خطرناک به ویندوز می‌شود. McAfee Endpoint Security این مجموعه امنیتی ساده با ادغام همه آیتم‌های ضروری جهت حفاظت از یک سیستم ویندوز ، آن‌ها را در محیطی قابل کنترل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محیط برای حفاظت از ویندوز نه چندان مدرن و سایر سیستم‌ها در برابر تهدیدات اینترنتی بسیار ایده‌آل می‌باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operating System
  • Windows 7/8/10
  • macOS Big Sur 11.0 and later
  • macOS Catalina 10.15.6 and later