در حال بارگذاری...

Shield Antivirus Pro 5.3.9 آنتی ویروس و ضد باج افزار

امنیتی / آنتی ویروس SalaR 73420 15 اسفند 1402
Shield Antivirus Shield Antivirus نرم افزار امنیتی که از سیستم شما در برابر تمام ویروس های جدید، بدافزار ، باج افزار ، تروجان ها محافظت می کند. Shield Antivirus از مکانیسم های محافظت فعال برای محافظت از رایانه شما در برابر همه تهدیدات استفاده می کند و هر زمان که تهدیدی تشخیص داده شود تهدید مسدود و هشدار داده شده است. Shield Antivirus قبل از اینکه باج افزارهای شناخته شده بتوانند اقدامی انجام دهد و به سیستم شما آسیب برساند ، آن را شناسایی و از بین می برد و همچنین محافظت از ایمیل با مسدود کردن و قرنطینه هرگونه تهدید واقع در ایمیل های دریافتی همراه است. Shield Antivirus به دلیل موتور تشخیص پیشرفته و الگوریتم های آن ، از تهدیدهای اینترنتی با کمترین مصرف پردازنده CPU محافظت می کند.
آنتی ویروس Shield به طور خودکار یک کامپیوتر را برای تهدیدهای مربوط به یک برنامه تعریف شده اسکن می کند و همچنین شامل ابزارها و ویژگی های اضافی مانند پاک کننده امن فایل ، پاک کننده تاریخچه و مدیریت راه اندازی برای کمک به محافظت از رایانه و عملکرد است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • دیتابیس نرم افزار را آپدیت کنید.
  • از نرم افزار خارج شوید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11