در حال بارگذاری...

Dr.Web Security Space 12.0.4.12100 بسته امنیتی Dr.Web

امنیتی / آنتی ویروس SalaR 158199 18 آذر 1400
Dr.Web Security Space Dr.Web Security Space امنیت در فضای مجازی اینترنت نسبی است. یعنی هیچ شرکتی نمی تواند ادعا کند که می تواند به صورت 100% با استفاده از تمامی منبع سیستم بتواند از آلودگی سیستم جلوگیری کند اما می تواند امنیت یک سیستم را به 99% برساند. Dr.Web نرم افزار است بسیار معروف و محبوب که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کسپراسکای به فعالیت خود ادامه می دهد. شاید یکی از مزیت هایی که این نرم افزار داراست سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و یا بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که هر دو شخص از استفاده آن راضی باشند.Dr.Web Security Space  نرم افزار ی است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http  که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )