در حال بارگذاری...

Zemana Anti Malware Premium 3.2.28 پاکسازی ویروس ها در ویندوز

امنیتی / ضد هک و جاسوسی SalaR 85981 1 فروردین 1400
Zemana Anti Malware Zemana Anti Malware نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی ویروس ها و تهدیدهای اینترنتی و نجات ویندوز شما از آلودگی ویروس هایی که برای رهایی از آنها تمام تمهیدات لازم را انجام داده اید، طراحی شده است! یک اسکن سریع و حرفه ای و زدودن تهدیدها و ویروس ها میباشد. نرم افزار Zemana Anti-Malware ویندوز شما را نجات خواهد داد، زمانیکه تدابیر امنیتی دیگر شما را نا امید کرده اند! نیازی نیست که درگیر تنظیمات گیج کننده شوید ؛ با تجربه چندین ساله ی سازنده، فقط کافیست آن را اجرا کنید.
تمام آنچه که میبایست انجام دهید دانلود برنامه و اجرای آن است... سپس بنشینید و تماشا کنید که چطور در چند دقیقه تمام مشکلات شما حل خواهد شد. این برنامه در مقابله با ویروس ها بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل میکند، خصوصاً در فضای ابری، و درایوهای کامپیوتر شما را از درهم ریختگی نجات میدهد. Anti malware تمام تهدیدها و آلودگی ها را پشت سر میگذارد و با انجام یک اسکن کامل، حتی تهدیدهایی مانند rootkit و bootkit را پاک مینماید. این برنامه سطح امنیت دستگاه شما را بسیار بالا میبرد. این برنامه از اسکن فضای ابری که از 10 اسکنر برتر کامپیوتر محسوب شده و همیشه به روز است استفاده میکند ؛ این عمل یک اسکن چندگانه پرقدرت بدون مضراتی چون بیرون کشیدن منابع کامپیوتر شما یا ایجاد اشکال و مغایرت در برنامه هايتان، میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 14 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10